Educació Primària
Ja hem començat el nou curs, en teníem moltes ganes!!
Entre altres moltes coses hem fet activitats per treballar la cohesió del grup, així ens coneixem millor i aprenem a relacionar-nos i respectar-nos.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada