dimecres, 5 d’octubre del 2022

INICIEM EL CURS

 Ja hem començat el nou curs, en teníem moltes ganes!!

 Entre altres moltes coses hem fet activitats per treballar la cohesió del grup, així ens coneixem  millor i aprenem a relacionar-nos i respectar-nos.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada