dimecres, 15 de juny del 2022

ANEM A LA LAIETÀNIA

Ahir vam anar al Centre Atlètic Laietània on vam fer sortida de final de curs de 3r de primària. Allà vam poder jugar a molts esports diferents com: tir amb arc, pàdeltenis mantahoqueivolei,.. Després de tot un dia ple de jocs en equip i gresca vam poder anar a la piscina a refrescar-nos i continuar allà la diversió.

Va ser un dia fantàstic per anar donant per acabat 3r, començar l'estiu amb energia i tenir un molt bon record d'aquest curs.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada