divendres, 18 d’octubre del 2019

Code Week

Aquesta setmana, a l'escola hem celebrat la Code Week, una setmana dedicada a la robòtica i la programació, que es desenvolupa a nivell europeu durant el 5 -20 d'octubre.

A primer hem estat treballant amb les Blue-bots i l'app kodable.

Aquí teniu un tastet:






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada