Aquesta setmana, a l'escola hem celebrat la
Code Week, una setmana dedicada a la robòtica i la programació, que es desenvolupa a nivell europeu durant el 5 -20 d'octubre.
A primer hem estat treballant amb les Blue-bots i l'app kodable.
Aquí teniu un tastet:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada