Divendres 28 vam celebrar, com és tradició a la nostra escola, la Castanyada. Hem visitat l'exposició de fruits de tardor de primer, la dels bolets de cinquè i, finalment, hem pogut provar unes delicioses melmelades dels nens i nenes de 2n.
A la tarda vam menjar unes castanyes acabades de torrar !!!
Vam passar un molt bon dia de la Castanyada!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada