dimecres, 2 de novembre del 2022

LA CASTANYADA

Divendres 28 vam celebrar, com és tradició a la nostra escola, la Castanyada. Hem visitat l'exposició de fruits de tardor de primer, la dels bolets de cinquè i, finalment, hem pogut provar unes delicioses melmelades dels nens i nenes de 2n. 
A la tarda vam menjar unes castanyes acabades de torrar !!!







Vam passar un molt bon dia de la Castanyada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada