dijous, 17 de novembre del 2022


 DIA DE LA CIÈNCIA

Aquest dimecres 16 hem celebrat el dia de la ciència i, aprofitant que estem treballant els aliments, hem investigat la quantitat de sucre que porten molts d'ells.

Hem vist que la major part dels sucres lliures que consumim prové dels aliments ultra processats i, moltes vegades, aquests sucres no són fàcils d'identificar entre els ingredients d'aquests tipus de productes.

El problema és que si en mengem molts i no fem activitat física i ( no els gastem), els sucres lliures s'emmagatzemen en forma de glucogen. I, quan el cos ja no té més lloc per guardar-ne, els transforma en greixos.

Hem quedat astorats en veure la quantitat de sucre lliure que hi ha en molts dels aliments que consumim diàriament!!























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada