Els fruits de tardor
Després de molts
dies de treballar els fruits de tardor, d'anar a comprar-los, veure'ls,
tastar-los i aprendre com són, els alumnes de 1r hem fet una exposició on tots
els alumnes de l'escola han pogut veure el treball fet. Estem molt contents de
com ens ha quedat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada