Com ja sabeu hem treballat les botigues.
Després de visitar algunes botigues del barri hem muntat les nostres botiguetes a classe, de papereria, de joguines, sabateria, de menjars, de robes i llibreria.També hem elaborat unes monedes per comprar i tornar canvi.
Els nens i nenes ens ho hem passat molt bé !
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada