dimecres, 14 de novembre del 2018

L'ESQUELET A QUART

Per acabar d'aprendre encara més coses del ossos i l'esquelet, els nois/es de quart de primària ens han ensenyat una cançó, ens han fet una explicació dels ossos i, finalment hem fet un joc.
Ha sigut molt interessant!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada