Quan es temps de collir castanyes
la castanyera, la castanyera ven castanyes
de la muntanya, a la plaça de la ciutat
la camisa li va petita la faldilla li fa campana
la sabates li fan clac clac ,
i al ballar sempre gira així, sona la musica,
Lara, Lara, Larero,.........
Per fi ha arribat la castanyera i ens ha portat
castanyes torrades i moniatos. li hem ballat la dansa i
li ha agradat moooolt. fins l'any que ve.
molt bé, quina castanyera més xula!!!!
ResponElimina