4t de Primària
Educació Primària
Pàgines
Pàgina d'inici
Objectius del bloc
Projectes
Activitats
Sortides
Festes
dijous, 10 de desembre del 2015
SESSIÓ DE FULLES
hem anat a l'aula de psicomotricitat i hem fet una sessió amb les fulles. Que divertit!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada