divendres, 29 de gener del 2016

DENIP

Hem celebrat el dia de la Pau, tots junts en l'espai família. hem escoltat el conte de la pau i l'amistat i tot seguit hem cantat i ballat cançons que parlen de la pau i la convivència

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada