4t de Primària
Educació Primària
Pàgines
Pàgina d'inici
Objectius del bloc
Projectes
Activitats
Sortides
Festes
dimarts, 5 de gener del 2016
CAGUEM EL TIÓ
Després de molts dies donant-li menjar, per fi ha arribat el moment tant esperat. Fem cagar el tió perquè ens ompli de joguines i llaminadures.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada