4t de Primària
Educació Primària
Pàgines
Pàgina d'inici
Objectius del bloc
Projectes
Activitats
Sortides
Festes
dimecres, 24 de febrer del 2016
SESSIÓ PILOTES
Hi havia mooltes pilotes, que divertit. Xutàvem, ens la passàvem, costa molt? agafar-la bé amb les mans quan la passen. Després asseguts un davant de l'altre intentant agafar-la després de fer un bot.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada