4t de Primària
Educació Primària
Pàgines
Pàgina d'inici
Objectius del bloc
Projectes
Activitats
Sortides
Festes
dimarts, 9 de febrer del 2016
SESSIÓ DE PSICOMOTRICITAT
En aquesta sessió hem utilitzat els cercles, saltant dins i fora i intentant saltar amb els peus junts. Tot plegat per anar millorant l'agilitat i el control dels nostres moviments.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada