4t de Primària
Educació Primària
Pàgines
Pàgina d'inici
Objectius del bloc
Projectes
Activitats
Sortides
Festes
dijous, 6 de juliol del 2017
BON ESTIU !!!!
El curs 16/17 ja s'ha acabat, esperem que tots i totes hageu gaudit d'aquest curs i que passeu un molt bon estiu!!!!
Imma i Cristina
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada