dimecres, 18 d’octubre del 2017

DIABLESSES I CASTELLERS

Hem pogut gaudir de l'explicació que ens han fet la Carla i la Marta sobre el tema de les diablesses i els castellers, totes dues formen part d'aquests dos agrupaments. 
Hem pogut aprendre moltes coses d'aquestes tradicions populars i no només això sinó que per uns instants hem pogut veure i fins i tot posar-nos els elements que composen aquestes dues grans "figures".
Per finalitzar, tots aquells que hem volgut hem pogut fer un castell. 
Agraïm moltíssim el seu entusiasme pel que fan i el temps que ens han dedicat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada