Hem pogut gaudir de l'explicació que ens han fet la Carla i la Marta sobre el tema de les diablesses i els castellers, totes dues formen part d'aquests dos agrupaments.
Hem pogut aprendre moltes coses d'aquestes tradicions populars i no només això sinó que per uns instants hem pogut veure i fins i tot posar-nos els elements que composen aquestes dues grans "figures".
Per finalitzar, tots aquells que hem volgut hem pogut fer un castell.
Agraïm moltíssim el seu entusiasme pel que fan i el temps que ens han dedicat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada