dimarts, 12 de juny del 2018
EL SENTIT DEL GUST
Hem anat al menjador, hem parlat dels diferents gustos: dolç, salat, amarg i àcid. Ens hem adonat que el gust que ens agrada més és el dolç. Mentre que l'amarg i l'àcid ens fan fer ganyotes.
Tenim clar que les patates són salades, la llimona és àcida, el cafè és amarg i les galetes són dolces. Gràcies a les papil.les gustatives hem pogut experimentar-ho!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada