4t de Primària
Educació Primària
Pàgines
Pàgina d'inici
Objectius del bloc
Projectes
Activitats
Sortides
Festes
divendres, 21 de desembre del 2018
FEM CAGAR EL TIÓ
Ahir al matí els nens/es de la classe de les Momerotes i dels Dracs vam fer cagar el tió!! Quina emoció i quina il.lusió!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada