dissabte, 14 de desembre del 2019

Fem flams


Aquesta setmana hem treballat la recepta del flam dins l'àrea de llengua catalana. Després de veure quins ingredients ens feien falta i com es feia, ens hem decidit a fer-ne per poder menjar-los tots junts!! 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada