Avui hem conegut les 4 escoles de la Fundació Tr@ms que juntament amb nosaltres crearem un conte. Ho hem fet per videoconferència i ens hem presentat explicant coses de la nostra escola i la classe.
Ara esperarem que ens arribi l'inici i el nus del conte que crearan altres escoles per nosaltres poder fer el final. Estem impacients!!!


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada