dimarts, 19 de gener del 2021

ContesNet. Ens presentem!

 Avui hem conegut les 4 escoles de la Fundació Tr@ms que juntament amb nosaltres crearem un conte. Ho hem fet per videoconferència i ens hem presentat explicant coses de la nostra escola i la classe. 

Ara esperarem que ens arribi l'inici i el nus del conte que crearan altres escoles per nosaltres poder fer el final. Estem impacients!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada