Aquests últims dies hem estat molt atrafegats fent activitats relacionades amb les festes de Nadal. Hem gravat la nadala, ens va arribar el tió i durant tota la setmana l'hem estat alimentant molt. També vam anar al Campament Reial per veure com ens preparen tots els regals els Reis i els seus patges i finalment avui el tió ens ha cagat un joc de construcció per tota la classe.
Ara durant uns dies desconnectarem de l'escola i farem moltes activitats amb la família fins tornar a començar el mes de gener. Ja tenim moltes ganes de retrobar-nos!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada