Des de fa unes setmanes a ProjectArt estem treballant el pintor i escultor Joan Miró. Hem conegut moltes coses d'ell i sobretot quins colors li agradava utilitzar quan pintava.
Estem fent moltes composicions artístiques i ens està agradant molt. De moment hem fet un collage simulant un tapís com els que feia ell i hem fet volar la imaginació creant unes constel·lacions. Li agradava molt tot el que feia referència a l'univers, els planetes, el cel....


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada