dilluns, 2 de novembre del 2020

La Castanyada

 La setmana passada vam celebrar la Castanyada una mica diferent de com estàvem acostumats a fer-ho altres anys, però vam trobar solucions per poder veure les exposicions de fruits de tardor de 1r i de bolets de 5è. Ens van agradar molt i els vam felicitar.

També vam poder menjar les castanyes i panellets que havíem portat per esmorzar. Estaven boníssims!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada