La setmana passada vam celebrar la Castanyada una mica diferent de com estàvem acostumats a fer-ho altres anys, però vam trobar solucions per poder veure les exposicions de fruits de tardor de 1r i de bolets de 5è. Ens van agradar molt i els vam felicitar.
També vam poder menjar les castanyes i panellets que havíem portat per esmorzar. Estaven boníssims!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada