Aquest curs els nois i noies de 2n ens haurem d'ocupar de l'hort de l'escola. Tenim molta feina i ja la vam començar el dimecres passat. Com que durant molts mesos ningú l'ha cuidat ens ha tocat treure totes les males herbes que havien crescut. Quina feinada! Així que ens vam posar mans a la feina i durant la tarda les vam anar treient per tenir-lo a punt el més aviat possible per poder plantar.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada