dimarts, 6 d’octubre del 2020

La Verema


La Verema



Avui a segon de primària ens hem arremangat els pantalons fins als genolls per xafar raïm.
Com que gràcies als Camins, ja som uns experts en la verema, hem decidit que era hora de passar a l'acció!
Tot i les manies del començament, al final tothom s'ho ha passat d'allò més bé fent el suc de raïm!

Ara a cada classe tenim una ampolla de most per veure què passarà quan el deixem reposar durant uns dies.





Xafant el raïm


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada