dimarts, 6 d’octubre del 2020

Ens retrobem!!

Després de molts mesos sense veure'ns a l'escola, el dia 14 de setembre va arribar el moment de retrobar-nos. Va ser un dia molt emotiu on vam poder explicar-nos moltíssimes coses que havíem fet durant el confinament i també durant les vacances. Teníem moltes ganes de parlar!

També vam ensenyar i explicar les nostres capses de tresors, on durant l'estiu hi hem anat posant tot allò que ha significat alguna cosa important per nosaltres. Esperem gaudir d'aquest curs amb noves experiències i activitats! Tots i totes en tenim moltes ganes!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada