divendres, 18 de març del 2016

FEM LA MONA DE PASQUA


Apropant-nos a la Pasqua, els nens i nenes de la llar, hem fet unes mones. L'hem farcit de xocolata i l'hem decorat amb els diferents complements ( ous , plomes, lacasitos ) . ha estat molt diverstit i semblavem uns autentics pastissers. El dia seguent ens l'hem menjat. estava boníssima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada