Hem penjats els papers de cel·lofana de molts colors a les finestres, hem donat papers als nens/es per tal de que poguessin experimentar a través del tacte i la vista. Ens hem mirat els uns als altres i ens hem vist de molts colors !!
Ens ha quedat la classe molt bonica ja que al tocar-hi el sol ens ha quedat tota ella de molts colors.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada