dimecres, 19 d’octubre del 2016

CANÇONS DE TARDOR: LA CASTANYERA

Quan ve el temps de menjar castanyes...


Aquesta setmana els nens i nenes d'en Robafaves i la Geganta hem començat a aprendre la cançó per donar la benvinguda a La Castanyera. Hem aprés la seva cançó i hem ballat una petita coreografia!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada