dijous, 13 d’octubre del 2016

COMENCEM UN NOU CURS!!!

Aquests primers dies de curs els nens i les nenes de les classes d'en Robafaves i la Geganta ens hem començat a conèixer. Hem plorat, hem rigut, hem jugat, hem ballat.... Sembla que ara ja estem tots molt bé i la Imma i la Cristina estan molt contentes de com ha anat l'adaptació d'aquest nou curs.
Us ensenyem unes fotos d'aquests dies, mireu que bé que ens ho passem!!!!


Robafaves
Geganta


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada