Aquests primers dies de curs els nens i les nenes de les classes d'en Robafaves i la Geganta ens hem començat a conèixer. Hem plorat, hem rigut, hem jugat, hem ballat.... Sembla que ara ja estem tots molt bé i la Imma i la Cristina estan molt contentes de com ha anat l'adaptació d'aquest nou curs.
Us ensenyem unes fotos d'aquests dies, mireu que bé que ens ho passem!!!!
![]() |
| Robafaves |
![]() |
| Geganta |


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada