4t de Primària
Educació Primària
Pàgines
Pàgina d'inici
Objectius del bloc
Projectes
Activitats
Sortides
Festes
dimarts, 29 de novembre del 2016
PA AMB TOMÀQUET
Aquest matí hem pujat al menjador i hem preparat pa amb tomàquet per esmorzar. Estava boníssim!!!! Si voleu aquest vespre els vostres fills i filles us poden fer un bon sopar!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada