dimarts, 15 de novembre del 2016

TASTET DE TARDOR

Aquesta tarda hem fet un tastet de fruites de tardor. Hem escollit el raïm i la magrana, dues fruites molt dolces que ens han agradat molt.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada