Dimecres passat el Tió ens va fer arribar una postal, s'hi veien un munt de tions al mig d'un camí, ens deia que ja havia sortit de la muntanya i que no tardaria gaire a arribar. Que ens anéssim preparant.
I així va ser: l'endemà, quan vàrem pujar al terrat, eren allà esperant-nos! Quina sorpresa tan gran vam tenir!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada