dilluns, 19 de desembre del 2016

ARRIBADA DEL TIÓ

Dimecres passat el Tió ens va fer arribar una postal, s'hi veien un munt de tions al mig d'un camí, ens deia que ja havia sortit de la muntanya i que no tardaria gaire a arribar. Que ens anéssim preparant.


I així va ser: l'endemà, quan vàrem pujar al terrat, eren allà esperant-nos! Quina sorpresa tan gran vam tenir!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada