Quins nervis!!!! Quan hem arribat a l'escola aquest matí el tió tenia la panxa molt dura i no parava de tirar-se pets!!! Així doncs, hem decidit que ja havia arribat el moment de què provéssim de fer cagar el tió.
Aquests dies l'hem cuidat molt, li hem donat un trosset del nostre esmorzar: entrepà, mandarina, galetes, poma...
Hem anat a la classe d'en Robafaves i picant i cantant ben fort hem anat fent cagant el tió.
Quins nervis, quina emoció! El Tió ens ha cagat xocolates i neules per berenar, pilotes per anar al patí de sorra, contes, puzles...I un llapis molt xulo que porta un animalet.
Després el Tió ha marxat .... Esperem que torni l'any que ve!!!
Molt bones Festes famílies!!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada