dimarts, 17 de gener del 2017

AVUI HEM TOCAT GEL


Aquests últims dies estem treballant l'hivern!!!!Quin fred que fa!!!!

Aquest matí hem anat al menjador a tocar glaçons, hem notat que estaven molt freds i mullats. Després hem sucat les mans on hi havia aigua ben calentona!!! Quina diferència!!!

Aquí podeu veure les fotos d'aquesta experimentació.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada