Aquests últims dies estem treballant l'hivern!!!!Quin fred que fa!!!!
Aquest matí hem anat al menjador a tocar glaçons, hem notat que estaven molt freds i mullats. Després hem sucat les mans on hi havia aigua ben calentona!!! Quina diferència!!!
Aquí podeu veure les fotos d'aquesta experimentació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada