Bon dia!!! Ja s’han
acabat les vacances de Nadal i hem tornat a l’escola. Aquesta setmana, ens hem retrobat
i hem parlat de tot el que hem fet aquests dies de festa: dinars familiars,
passejades, cinema.... També hem explicat totes les coses que ens han regalat els Reis i el Tió perquè ens hem portat molt bé!!!
Avui hem pogut
portar una joguina per jugar amb els nostres companys/es!!!
Hem après a
compartir les nostres coses i a passar una bona estona jugant tots junts!!!
Aquí ho podeu
veure!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada