Ens ho hem passat
molt bé i hem descobert que tots junts podem fer coses molt divertides!!!
dimarts, 28 de febrer del 2017
TREBALL COOPERATIU
Els nens i nenes de P.3 hem fet un treball cooperatiu. Com que estem treballant el nostre cos i
també l’hivern hem fet diferents grups. Cada nen/nena portava un collaret amb
una cartolina de color. Entre tots els nens/es del grup havíem de dibuixar la
silueta d’un company i omplir la cara dibuixant tot allò que tenim, nas, ulls,
boca, cabells..... Després
hem repartit ple de peces de roba d’hivern que hem hagut d’anar col·locant a
sobre del dibuix que havíem fet prèviament. Ha estat un treball d'equip molt enriquidor, on tots hem participat.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada