dimarts, 28 de febrer del 2017

TREBALL COOPERATIU

Els nens i nenes de P.3 hem fet un treball cooperatiu. Com que estem treballant el nostre cos i també l’hivern hem fet diferents grups. Cada nen/nena portava un collaret amb una cartolina de color. Entre tots els nens/es del grup havíem de dibuixar la silueta d’un company i omplir la cara dibuixant tot allò que tenim, nas, ulls, boca, cabells..... Després hem repartit ple de peces de roba d’hivern que hem hagut d’anar col·locant a sobre del dibuix que havíem fet prèviament. Ha estat un treball d'equip molt enriquidor, on tots hem participat.
Ens ho hem passat molt bé i hem descobert que tots junts podem fer coses molt divertides!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada