Aquest mes de
febrer els nens i nenes de la classe de la Geganta i en Robafaves estem
descobrint el nostre cos. Com som, quines parts tenim, quants dits… Aquesta setmana
hem estat treballant com és la nostra cara i com som de diferents, tenim els
ulls blaus, verds…Els cabells rinxolats, llargs…I després de parlar-ne tots ens
hem dibuixat amb pinzells i pintures de diferents colors.
Mireu quins
dibuixos hem fet!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada