Els nens i nenes de P3 estem començant a treballar la grafomotricitat. Per tal que els infants s'iniciïn en aquest procés de maduració personal per arribar a dominar el traç de l'escriptura, estem treballant la motricitat fina i el grafisme realitzant activitats de manipulació i precisió en grup reduïts cada setmana.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada