Aquesta setmana hem treballat els equilibris amb els nens i nenes de les classes d'en Robafaves i la Geganta.
A partir de circuits pensats i creats per ells, han passat per sobre sense caure.... i n'hi ha hagut que ho han fet encara més dificil i al mateix temps que passava pel circuit, portava un platet dalt del cap. Com els hi agrada superar-se.....












Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada