L’Emília Morín va
ser una de les primeres Mestres de la nostra escola.
Aquesta és la
Vella Quaresma que ella va dibuixar fa gairebé 50 anys.
Per això hem pensat que us agradaria cada setmana tallar una cama d’aquesta vella rondinaire.
És una manera de
recordar-la i de celebrar els 50 anys del GEM.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada