4t de Primària
Educació Primària
Pàgines
Pàgina d'inici
Objectius del bloc
Projectes
Activitats
Sortides
Festes
dilluns, 22 de maig del 2017
TREBALL COOPERATIU DEL 3
Hem fet un treball cooperatiu per parelles. Haviem de fer entre tots dos el núm. 3 amb plastilina, despres havíem de dibuixar tres fruites, però haviem de parlar i posar-nos d'acord amb quina fruita dibuixàvem i fer-ho entre tots dos.
Ha estat una experiència molt positiva.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada