Avui hem fet un treball cooperatiu en grups de tres, que ens ha servit per prendre consciència sobre la relació entre quantitat i grandària. Al mateix temps hem parlat de l'estructura d'un castell i de l'alçada. Veureu que al final ,ajuntant les peces de diferents grups, hem aconseguit fer una torre molt alta.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada