Aquest dies els nens i nenes de la classe de la Geganta estem treballant les flors.
Hem fet flors de pintura de forma cooperativa. Per parelles primer ens havíem de posar d'acord de quina flor volíem fer, de quins colors, amb quantes fulles, si tindria molts pètals... i després dibuixar-la.
Com podeu veure ens han quedat unes obres d'art!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada