4t de Primària
Educació Primària
Pàgines
Pàgina d'inici
Objectius del bloc
Projectes
Activitats
Sortides
Festes
diumenge, 14 de gener del 2018
CAGUEM EL TIÓ!
L'últim dia, abans de les vacances de Nadal, vàrem veure que el Tió ja estava preparat per fer-lo cagar. Tots junts amb grupets el vam picar ben fort cantant la cançó del caga tió, com que li vam posar molt de menjar ens va cagar moltes coses!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada