diumenge, 14 de gener del 2018

CAGUEM EL TIÓ!

L'últim dia, abans de les vacances de Nadal,  vàrem veure que el Tió ja estava preparat per fer-lo cagar. Tots junts amb grupets el vam picar ben fort cantant la cançó del  caga tió, com que li vam posar molt de menjar ens va cagar moltes coses!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada