dilluns, 15 de gener del 2018

JOGUINA DE REIS

Divendres varem jugar amb les joguines que ens han portat els Reis. Cadascú ha portat una joguina i les hem compartit amb els nostres companys i companyes de classe. 
Mireu !!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada