Les Diablesse i els castellers hem fet la portada pel tancament del tema dels "animals del fons marí". En una cartolina blava, com el mar, hem retallat i enganxat una rodona ( el cap del peix) i un triangle ( la cua del peix). Ara és hora de deixar-nos anar i dibuixar, amb retoladors, els animals marins que ens agradin més perquè formin part de la nostra portada.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada