Per finalitzar el tema dels animals del fons marí, els pares d'un alumne de la classe dels Castellers, varen venir a explicar les activitats que fan com submarinistes.
Ens van ensenyar els vestits, van explicar com es submergien i els animals i plantes que veien.
Vam poder tocar i posar-nos els vestits i per acabar ens van regalar un dels llibres que havien deixat per mirar.
Moltes gràcies per la col.laboració.
Ens agrada que els pares aportin les seves experiències viscudes i poder gaudir d'elles.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada