dimarts, 29 de maig del 2018
JUGUEM AMB LES CAIXES DE CARTRÓ
Aquesta setmana els alumnes de P-3 hem pogut jugar amb les caixes de cartró que ens han portat els nens i nenes de P-5 i de la Llar i ens ho hem passat molt bé. Ens hem amagat, hem creat moltes situacions de joc simbòlic,... i un cop hem acabat la classe, les hem anat a llançar amb l'ajuda dels nens i nens de P-5 i P-4, al contenidor blau.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)






























Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada