Els nens i nenes de P-4 dins del tema l'hort, a més de tota la informació que han aportat de casa, hem plantat tomaqueres, enciams, raves i herbes remeieres. Totes aquestes plantes han estat aportades per varies families. Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit i après moltes coses noves.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada